Ayfrizmm Kızlar 40+1 oldummmm yarın sabah 08.30 da suni sancı ile doğumu başlatacağını söyledi doktor hiç açılmam yok 🌸dualrınıza ihtiyacım var 🌺
Deletedmom_103 Ayfrizmm Hiç korkma her bi sancı bebeğine bir adım daha yaklaştırıyor seni, epidural alacak mısın peki
Elffyns Ayfrizmm canım inşallah sağ Salim alırsın kucağına bende 39+6 yım hiç sancım açılmam yok beni de Salı günü alacak 😉
Sumeyyealts Allah sağ Salim kavuştursun inşallah 🙏 olabildiğince stres yapmayın sakin olun korkmayın bebişiniz biran önce gelmesi için ☺️
Ayfrizmm Deletedmom_103 Aslında almayı düşünüyorum ama doktorum sen yaparsın diyor 😬 bebeğimin beynine giden kan akımı yavaşladığı için doğumu başlatacak
Hnd_01 Ayfrizmm 4 cm acilmam varmis .2 gün önce çatı muayanesinde ogrendim.ama gelen giden yok 🤭ne sancım ne su ne nişan.o yüzden cumaya kadar dogmazsa suni sancı verecek doktor
Ayfrizmm Nazany evet 28 aralıkta yaptım sezeryan doğum oldu açılmam ilerlemedi malesef suni sancı verdiler ama hiç bir şekilde ilerlemedi