Melikemrvvv Merhabalar aranızda hamilelik tansiyonu yaşayan var mı ben normalde düşük tansiyonlu biri olmama rağmen hamileliğimi öğrendikten hemen sonra tansiyonum yüksek çıkmaya başladı doktorum ilaç başladı bunu yaşayan var mı🥺
Elif2143 Melikemrvvv canım bende yasıyorum 35. Haftamdan sonra basladı. Bende burda bekleyın bılgııs olan vardır belkı tansıyonun kac cıkıyor
Pamuk Melikemrvvv Kuzum gebeligin 20. Haftasından önce çıkan aslında sende var olan normal hipertansiyon diye adlandırılıyor.20. Haftasından sonra çıkan gebelik hipertansiyonu olarak geçiyor.
Demetrana Pamuk Benim çocukluğumdan beri tansiyonum hep düşer 26+ 5 günlük hamileyim iki gündür başım ağrıyor bugün hayatımda ilk defa 130 60 çıktı yükselişe mi geçti diye stres yapmaya başladım
Pamuk Demetrana 28+3 bazı kişiler 16 17 olsa bile hissetmiyor anlamak bir yönden iyi aslında.12 13 olunca hemen anlıyorum.