Ben ilkinde genel oldum kendi isteğimle. Tekrar 2.doğumumda genel isticem. Çünkü belden iğne olup bel baş ağrısı yaşayan çok kişi var. Genel anestezide uyanınca ağrı oluyor ama ağrı kesicilerle hafifliyor tek zorluğu bu benim açımdan. Belden iğne durumu ise bence riskli.