Selam kızlar bugün 26. Haftaya girdik. Akşam yemeğinden beri kendimi çok kötü hissediyorum karnım da taş gibi semsert. Başım döner gibi oldu şekerimi ölçtüm 170 e vurmuş yemekten sonra 1-2 sa sonra 120 ye düştü ancak çok tedirgin oldum. Karnımdaki şişlik geçmedi hala nefesim sıkışıyor uyku deseniz yok. Yaşayan var mı böyle birşey?