İlk denememde hamile kaldım ama 20 kasımda ilk gebeliğim 8 haftalıkken düşükle sonuçlandı. Doktorla yürütmeye karar verdim bu süreci. Tüm testler yapıldı prolaktin 44 çıktı. Doktor düşükten kaynaklı olabilir dedi. Kadınlık hormonların çok güzel dedi ama korkuyorum. Kromozom analizi testi sonucunu bekliyorum. Korunuyorum o yüzden bir yanda da olmayacak mı diye düşünüyorum. Bu değer gebe kalmayı zorlaştırıyormuş sanırım.