Sporcuanne14 Merhabalar 22. Haftalık oldum ilk gebeliğim Çok nadir hissediyorum hareketlerini kahve ve tatlı ye diyorlar ama çok aram yok onlarla. Siz de de öylemi hareketlerini az hissediyormusunuz.?
sehrengiz_8 Sporcuanne14 pozisyonu ile ilgili olabilir benim oğlum başından beri sırtı karnıma dönüktü ve doktor sırt ağrısı çok yaşarsın ayakları o tarafa dönük demişti hareketleri de diğer annelere göre az hissedebilirsin demişti asla öyle belirgin bir hareketim olmadı..
aslii57 @“Sporcuanne14”#p3079751bende 22+2 yım 17 den beri hissediyorum haraketleri çok belirgin ama az sürekli hissetmiyorum
Momlia Benim de merak ettiğim bir soruydu bu☺️ 15.haftaya gireceğim çok nadiren hissediyorum sanırım. Hafif bir titreme gibi oluyordu ama ara ara hissetmiyorum normal mi bu?
Rabiss34 Momlia tabiki ben 16. Haftada hissetmiştim mi onun için bile erken dediler genellikle ilk hamilelikte 20. Haftayla beraber normal diyolar hissetmek :) oda zaten hafif hafif kelebek konar gibi oluyo :)
Mariaa Momlia evet normal cnm 24 25 haftada hissetmeye başladım Buyudukce güçlendıkce hiissedersin 22 haftlarda bazen 2 3 gün hiisetmiyordum korkuyordum Şimdi 29 oldum kıpır kıpır ayakta bile hissetiriyor Korkma 🌷🤗
Momlia Mariaa aayy maşallah çok güzel bir duygu🥰 bir an önce hissetmek istiyorum sanırım, bekleyeyim bakalım ☺️