Defne10 Valla normal mi bilmiyorum ama bende 33+4um belimin agrisindan ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum
Rabiss34 Hafta şu an belimin ağrısından ayağa kalkamıyorum geceleri tuvalet derdinden yine aynı şekil ayağa kalkmak eziyet sanki belimde 100 kg ağırlık ve evet bebişi bende altta hissediyorum ama doktora sorduğumda bu normal bebek artık çok büyük baskı yapar dedi :)
SSenaaa Siz yine iyisiniz ben 20+4 olduk 1 haftadır bel ağrısından kasık ağrısından. Ne oturabiliyorum ne yatabiliyorum mahvoldum insalalh doğuma kadar böyle gitmez bir problemde görünmedi hersey normal dendi