Kubra3455 hemen doktora gidin ya lütfen rica ediyorum.. benimde ilk kahve leke geldi arafan bi kaç saat geçti kan boşaldı ama ben hemen hastaneye gitmiştim zatn.. inşallah sizin sadece yerleşme kanamasıdır ama hemen doktora gitmeniz gerek. Bişey olursa çok vicdan azabı çekersniz vebalide boynunuza kalır