Bundan 10 gün önce idrar yolu enfeksiyonu oldum vajinada böyle ara ara basınç hissi gibi bir ağrı olmuştu ve geçmemişti. İlaçları kullanırken birşeyim yoktu. Dün ilaçlar bitti , bu akşam yine ara ara o basınç hissi basladı. Doktoruma yazsam mı, yoksa başka birşey olabilir mi