Bugün 32+4 haftalık olduk ikiz gebelikte dün ikinci defa ciğer geliştirici iğne vuruldum bugün bebeklerin hareketi yok denecek kadar az doktorum daha önce de vurdurduğumda söyledi ama bugün çok kötü bel ağrım var sanki belimde kalp atıyor gibi arada gelip gidiyor sürekli değil özellikle ayağa kalktığım zaman sizce nedeni ne başına gelen oldu mu?