Albertos canım dikiş ağrısı hiç yaşamadım ama şunu diyebilirim ilk 3 4 gün ayakta durduğum zaman dikişin az üstünde ütüyle yakmış gibi bir yanma oldu ama uzanırken otururken sanki hiç ameliyat olmamış gibiydim... göğüs uçlarım yara olmadı benim şükürler olsun bebeğim ilk günlerde memeyi reddettiği için korkumdan bişey süremedim ama sonrasında aktif emzirmeye geçtik yinede yara olmadı ama acıyor 😁 dayanılmayacak gibi değil emerken acıyor onun haricinde acı yok inşallah sizinde olmaz... 13.günüm normal hayatıma döndüm 2 gündür
Burcuuu