momofmychildren Kızlar 8+2 hamileyimm bugün sivilcelenme başladı yüzümde etrafımdakiler sivilcelenme olursa erkek olur diyorlar sizce doğru mu 😂
Aseliimmm momofmychildren iki kızımdada yüzümde sicilcelenme ve bulantım oldu hatta ordan 2 hamileliğiminde kız olduğunu anlamıştım🫣
An53 Benim de aşırı sivilcem var ama kız Bizde de kız annenin güzelliğini alır derler herkes bana kız demişti o yüzden
aslhnkrts9 momofmychildren normalde sivilce çıkmaya müsait bi cildim var hamilelik başından beri hiç çıkmadı cinsiyeti kız
269522 momofmychildren sivilcelerden yüzüm haritaya döndü erkek :) doğdu hatta oğluşum hala geçmedi 6 ayda anca hormonlar düzelir diyo doktor 😂
Melson20 momofmychildren Burdada tam tersini diyorlar sivilcelenme olursa kiz diye ama ben hem kizimda hem su an oglumda baslarda biraz sivilcelendim. Bence hormonlarla alakali cinsiyetle degil 🥲
Meryemtolga momofmychildren İlk gebeligimde yuzum bebek poposu gibi guzellesti 🤣 saçlarım gürlesti parladi erkek oldu. İkincisi gebeligimde sivilce doldu çirkinlestim rengim degisti sacim cansızlasti dokuldu erkek🤣 tamamen vücutsal yani
Pnr22 momofmychildren evet doğru bende ilk haftalarda dolu dolu sivilcelendim sonra duzeldim şimdi 24 haftalik olduk çene kısmımda sivilcelenme oldu hayirli bakalım.😂