2erkek1kiz Semakaya25 benek aşşagü düşmüştür mide kısmı boşalma oldu mu çok ağrıyor orası bosaldıgında 1 ay sonra doğum var demek göbek deliğin bile aşagıya başlıyor suanda benim ıyıce düştü karnım ve elımle alttan desten verıyorum 😅
fatos2404 Semakaya25 ay bende oğlumda öyleydim kendim zayıf göbeğim büyüktü bi ara göbeğin altından kalın bir tülbentle göbeğimi boynuma asmaya çalıştığımı hatırlıyorum 😂😂😂