Ezbir Hanımlar 28+1 olduk bugün doktor bebeğin başı aşağıda dedi erken doğum olabilir mi 31. Haftadan sonra o pozisyon da oluyor diye biliyorum
zeynozey Ezbir benim kızımda 27. Hftadan sonra hep doğum pozisyonundaydı. Erken doğum riski değil canım
Sedefkitir12- Ezbir benim ok kızım 26 haftalıkken kanala yalındı bas asagı pozisyonda dpgum pozisyonunda dinlendim bol bol 39 da doğdu
umrumdadegil Ezbir o zaman sorun yok ki bu durumda bebekler ya baş geliş ya makat geliş durur zaten sıkma canını
Nnagish Benim gebeliğin başından beri hep baş geliş hiç yukarıda olmadı , korkmanı gerektirecek bişi yok yani son zamanlarda bile dönebiliyorlar
122334 Aşağıda derken normal doğum pozisyonunda demek istemiştir benimde 29 dan beri o şekilde ama öyle bir riskim yok 36 haftalık olduk
nazazra24 Ezbir daha erken canım doğum vaktine kadar bebiş kendini çevirir merak etme bazen kafası üste bazen alta bazen yana gelip durur bebek bu anne karnında hep aynı şekilde duramaz illa ki hareket edecek bazen günlerce aynı şekilde bekler bazen bi günde kaç kez ger değiştirir korkutma kendini 🥰
Annabelle Ezbir Kanala inmediği rahim ağzı kısalmadığı sürece sıkıntı yok. Bebeğin küçük daha alanı geniş dönmesi normal. 13 haftalık ultrasonda benim bebeğim baş aşağı oynayıp duruyordu 😀
Fdmgnr Ezbir benimkide 28.haftada baş assadaydi. Doğum kanalı bile girmedi sezeryan oldumm korkma erken doğum demek değil