Babyy001 Bu ayda olmadı kızlar tam 7 günlük gecikme ardından pembemsi leke geldi az önce devamı da yarın gelecek heralde hahahahah yaw kafayı yedim iyice 😂 şimdi oturup ağlamam lazım regl oldum diye ama ben gülmekten ağlıyorum şaka gibiyim 🫠
momofmychildren Babyy001 pembe yerleşme kanamasında da oluyor eğer bı pedi doldurmaz ve üç günden fazla sürmezse gebelik olabilir 🥹🙏
turkan403 Babyy001 kız bekle devamı gelmese test yap hemen umutsz kapılyon yerleşme kanaması diyolar ona eyer çok az geldyse
Babyy001 momofmychildren yarın kan vermeye gidecektim tekrar 🥲 sabaha kadar bekleyim mi yoksa cumartesi gününe kadar bekleyip özelde mi vereyim
momofmychildren Babyy001 bence bekleyin benim 3 gün sürdü bittikten sonra test yaptım silik çıktı iki gün sonrasinda yaptım çift çizgi gördüm çok net ☺️ inşallah sizin de öyledir 🙏
Babyy001 momofmychildren gecikme yaşamış mıydınız siz ben gecikmenin 5.günü kan verdim 0.49 çıkmıştı 🥹
momofmychildren Babyy001 kürtaj olmuştum o yüzden regl günüm belli değildi ama tahmini o hafta regl olmam lazımdı bence 😂
turkan403 Babyy001 bnm bı damla geldi snra kahvrengi sildikce geldi 3gn sildkce geliyodu böyle kesildi biri dah vardı oda böyle olmstu dedi ben bekledm test verdm kan 6haftalikms 6wylk da bebegm var dedi 🤭
turkan403 Babyy001 şans kısmet işi vala kırkı çiki çıkmaz gebe kalanları regl görmeden kalanları duydukça şok oluyorum iyce🤣🤣
Babyy001 Kiwitoveannesi herkes bunu söylüyor ama çocuk düşünen insanlar nasıl kafasından atıyor bilmiyorum 🤷🏻♀️ bu ay tartıştık eşimle biraz o yüzden hiç dikkat etmedim aklıma bile gelmedi gecikme olunca komşumun zoruyla test yaptım silik gördük kaset yaptım yine silik gördük sonra kan verdim 0.49 çıktı işte gecikme olmasa hiç aklıma gelmezdi ama normal zamanlarda çok istediğimiz için aklımdan çıkaramıyorum