irem10 benim oğlumda ilk ay ne gece ne gündüz 2.ay gece uykusu oldu 3.ay gece düzenli ama gündüz 10 dk ancak 4.ay yarım saate çıktı derken ay ay düzeldi hiç bir sorunuda yoktu gayet keyifli bir bebekti ama asla uyumuyordu gündüz çok şükür geç oldu biraz ama düzeldi bende oğlumda görmüş oldum uykusuz bebeği diğer çocuklarım öyle değildi