birmeleginannesi_ Öncelikle geçmiş olsun, acınızı ve endişenizi anlıyorum. İlk gebeliğimde benim de başıma başka bir durum geldi ve düşük&kürtajla sonuçlandı. Ben de korkuyordum ve çok üzülüyordum ama ikinci gebelikler genelde sona kadar gidiyor diye biraz ferahlamak istedim, buna rağmen korkum vardı. Kızım doğdu, 6. Ayında yumurta allerjisi çıktı, çünkü korkularımı bebeğime yüklemişim ve benim travmam ile doğdu çocuğum. Neyse ki bunu farkedip gece uykusunda çocuğuma anlattım ve aylarca geçmeyen allerji bitti. Kodlamayın bebeğinizi, tevekkülden başka şansımız yok şu an çünkü. ~~~~