Ezgihoran haftadayım detaylı ultrasona girdim ve bebeğimin kalbinde anormallik görüldü daha detaylı bakılması için perinatoloji bölümüne yönlendirildim çok endişeliyim doktorun yanılma olasılığı var mı? Doktor radyoloji uzmanıydı
kimoldugunubilirsinsen Ezgihoran anomali derken ne gördüler söylemedi mi? Parlaklık mı, delik mi, odacık ve damarında mı eksiklik varmış bir çok anomali var. Eğer parlaklık gördüyse çoğu bebekte olur ve doğuma kadar geçer
ozgekader Ezgihoran benimde kızımın kalbinde delik görüldü ben detaylı için direk perinatolojiye gitmiştim umarım bişey yoktur bebişinin ama delik derse sanırım kapanma ihtimali var içini ferah rahat tut
Ezgihoran kimoldugunubilirsinsen Damarında ve odacığında sıkıntı olduğunu söyledi moralimi bayaaa bozdu perinatoloji için randevu günümü bekliyorum ama günler geçmiyor 😞
Ezgihoran ozgekader Damarında ve 1 odacığında problem gördü kalp atışı herşeyi mükemmel sadece kalple alakalı böyle bişey söyledi çok moralimi bozdu
kimoldugunubilirsinsen Ezgihoran perinatoloji bakıp sizi çocuk kardiyolojisine yönlendirir onlarda fetal eko çekerler bir kardiyolog inceler kalbini onlar daha iyi anlıyorlar. İnşallah kötü bir şey çıkmaz siz İçinizi ferah tutun stres yapmayın bebek etkilenmesin
ozgekader Ezgihoran bende kalbinin delik olduğunu duyunca moralim bozuldu hemen annemi arayıp ağlamıştım anlıyorum sizi ama sonra şey dedim kendime içimi ferah tutmalıyım allaha dua ediyorum hep üzülünce ağlayınca kızımda hissedip etkileniyo biliyorum onun için stres yapmayın biliyorum insanın içi çok kötü oluyo hele bide kalp dedikleri için daha bi korku daha bi tedirginlik oluyo ama siz direk randevunuzu alın gidin perinatoloji bölümüne
Ezgihoran ozgekader 3 ocakta randevum var zaman geçmiyor sadece bebeğim için dua ediyorum rabbim hiç bir anneyi evladıyla imtihan etmesin
ozgekader Ezgihoran benimde 4 ocakta randevum var mağlesef tekrar kontrol istedi doktor deliği orta boyut olduğu için ama inanıyorum Allah’ıma bişeycikleri kalmicak meleklerimizin inşallah Amin 🥹
Ezgihoran ozgekader Rabbim kızlarımızı sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🫶💗 Güzel haberler almamız dileğiyle..
SSenaaa Ay bizde 17 ocakta gidicez detaylı ultrasona endişelendim simdi Allahim sizede şifa versin inşallah Rabbım sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin sağlıkla
Ezgihoran SSenaaa Endişeli gitmeyin içinizi ferah tutun herkesin farklı gebelik hikayeleri var doktor bakmadan önce %30 luk yanılma payı vermişti perinatoloji bölümünde daha da detaylı bakılacak inşallah güzel haber almak istiyorum
Ezgihoran SSenaaa Amin canım benim Allah razı olsun sağ salim alalım evlatlarımızı kucağımıza inşallah 🤲💗