İlk gün yatıp uyudum ve ikinci gün transfer olmamış gibi hayatıma devam ettim bu süreçte abimlerde kaldım yeğenlerim vardı hatta ayağımda sallayarak uyuttuğum bile oldu . Hiç yatmadım ama asla ağır işte yapmadım hergün iğne olmaya gidiyordum devam ettim yürüdüm merdiven de çıktım allahım nasip etti 4 sene sonra ilk tüp bebek denemem ilk hamileliğimdi 😊 kendini kasma ağır kaldırma süreklidr yatma bu süreçte yalnızda kalma düşünme benim düşüncek vaktim kalmıyordu bu çok iyi geldi eminim pozitifi görüceksin allahım nasip etsin inşallah💗