aresinannesi1 1. trimester üstümden geçmişti 2. ye gelince gerçekten hamile olduğumu unuttum hem ruh halim hem enerjim tavan yapmıştı 3. trimestere gelince yine başa döndüm 🥹 duş almak, yemek yemek, yataktan kalkmak bile hepsi gözümde büyüyor yine hiçbir şeyi canım istemiyor 🫠 en azından 2. trimesterde o enerjiyle ev temizliği, ütü, alışveriş, hastane çantası ne varsa her şeyi hallettim de şimdi kalkmasam da olur 😬 ben hormonlardan kaynaklı olduğunu düşünüyorum tavsiyem ne zaman iyi hissederseniz o zamanı kaçırmayın iyi değerlendirin 😅