Yaminnaz Ben hiç girmedim yaa yarın 38 olacağım Allah’ın izniyle 🤷♀️ Doktorum herkesi yollamıyoruz diyor ama içimde kurt yok değil..
Eylulikra03 deletedmom6295 sanırım canım hepsi farklı valla bende zaten muayne ücreti veriyoruz dedim nts ye niye para alıyorlar ki anlamadım
Zmraemr Hastaneye gore değişiyor ben özele gidiyorum nst ücretsiz muayene ücreti 75 sendika indirimiyle 65 veriyoruz
Meslina53 Çok teşekkür ederim cevaplarınız için bende sanırım gelecek hafta giricem o zaman belli olur ☺️