Ben 39+4hamileyim bugün doktor kontrolüm vardı doktor 1cm acilman var dedi cumartesi yinr gel dedi sizde cumartesi olmadan ne kadar açılmam olur açılma çabuk oluyor mu bide çatı munesinden sonra lekenenmem geldi ilk defa çok da acıdı bu sefer sizin de lekelenme geldi mi