Merhaba kızlar, bugün ikinci defa çatı muayenesi yaptılar , ordayken silince pembe bir kan gelmişti sorduğumda muayeneye bağlı normal dendi. Eve geldim banyo falan yaptım , birkaç saat geçti tuvalette silince sümüksü kanlı akıntı vardı koyu renkli , kahverengi akıntı vardı. Nişan mı yoksa muayene zedelenmesi mi nasıl anlarım ki?