Ben de 6+3 üm kalp atışı için 6. Haftaya girerken pazartesi gittik geç döllenme olabilir dedi duyamadık çok endişeli heyecanlıyım herkes teselli veriyor ama sanki beni avutuyorlar gibi hissediyorum sinirlerim alt üst olmuş durumda nasıl 40 hafta geçecek bilmiyorum 🥹