merve_cnl4646 Kızlar ben üç haftalık hamileyim şiddetli öksürük var grip de var herhangi bir şey olurmu. Ve bu öksürüğün gitmesi için ne yapabilirim.🥰
Guzelanne3435 merve_cnl4646 bende grip geçirdim astim var bide öksürüğüm balgamliydi doktorum dahiliye yönlendirdi astım ilacı ve öksürük şurubu verdi çok şükür iyi geldi
Kubra11- merve_cnl4646 ben 35 haftalık hamıleyım ıkı haftadır sıddetlı oksuruk burun tıkanıklıgı balgam yasıyorum 5 gun sabah aksam hastaneye gıttım balgamı atmanın tek yolu bol su ıcmek ılık su ıcın bol bol Yumusatıp vucuttan atıyor ama bıraz uzun suruyor
senafa_ merve_cnl4646 benm de aynı göğüs hastalıklarına yönlendirdi acil beni zaten astım var bende antibiyotik yzdı hava verdi kullanıyorm iki gündür öyle azaldı ama bitmedi tamamen tabiki
merve_cnl4646 Kubra11- bende işte aynı durumdayım resmen artık karsıklarim ağrımaya başladı geceleri uyutmuyor öksürük napabilirim
merve_cnl4646 Doktorlar hiç tavsiye etmiyor hamileyken ama ben sadece bu öksürüğümün geçmesini istiyorum herhangi bir zarar olmadan
Guzelanne3435 merve_cnl4646 22 haftalik gebeyim gerektiği yerde veriliyor mecbur zararlı olsaydı kendi vermezdi enfeksiyon bebeğe geçer bu sefer CRP Yükselmişti benim
Guzelanne3435 merve_cnl4646 evet kadın dogum doktorum durulmucak şekilde astım hastayım çünkü ventolin hava kullaniyorum
Guzelanne3435 senafa_ dahiliye verdi geçmezse göğüs hastalıklarına git dedi ama iyi geldi gece dha çok tutuyor karnım ağrıyordu artk öksürmekten sağ tarafim
merve_cnl4646 Kizlar benim kullanacağım buhar almak için kullanmayacağım ilaç ventosal kullansam bir sorun olurmu