iremm00 benim boyum kısa 9 aylığım 10 kilo aldım ama karnım hiç yok yeni 2 haftadır çıktı iç karnım genişmiş bebeğim de gayet sağlıklı şuan top gibi minik karnım var , aynı senin gibi doktora sordum etrafdan aynı tepkiler duyunca hiç bişey olmaz dedi sen bakma millete herkes zor yürüyen çok çok kilolar almak zorunda değil bebek sağlıklı olsun yeter 😂