Kızlar en son kontrole gittiğimde 12+4 tü yarın 14 olucak ona göre 16 haftada gitcektim 11 ocağa filan rabdveu almam gerekir ama benim doktoruma bu ay randebvu yok 5 şubata varmış ozmna kdr 19 haftalık fialn olucam bir bu kontrol için farklı bir doktora randevvu almam sıkıntı olurmu acaba napmaliyim korkuda var ya bişey olduysa kalbi atıyormu vs vs diye devlet hastanesine gidiyorum şuan benim doktorum araştırma Hastanesi’ne gitcek bire kaç ay sonra ordan devam edicem zaten bu kontrol için naomam gerekir