Oznurcolaak Kızlar 5+5 haftalık hamileyim hafif lekenme gibi kanamam var duphaston verdi doktorum böyle bişey yaşayan varmı düşük tehlikesimi acaba
Mrvcakatt Oznurcolaak sol kasık agrisi gebelik belirtisi.. benim de ilk zamanlar vardi. Cok dusuk tehlikesi yasadim. Senin bebegin de tutunur insaAllah
Nisadogruy Evet bende yaşadım şuan 19+5 deyim hala kullanıyorum 2 hafta sonra bırakabiliriz dedi doktor, 2 hafta hep yat wc harici kalkma kendine dikkat et stres yapma olumlu düşün. Bu günlerde gecicek insAllah:)
Oznurcolaak Nisadogruy ahh inşallah ya ben cok takıntılıyım umarım geçer bu günlerde Allah hepimizin kucağına sağ salim almayı nasip etsin
Oznurcolaak Nurguler kırmızı sekilde değil kanamam akıntı şeklinde geliyo dün kalp atışlarını duyduk bizde kan uyuşmazlığı var onun için igne oldum bugün böyle leke şeklinde ama pembemsi bişeydi akıntı gibi geliyo
Oznurcolaak Nurguler kırmızı sekilde değil kanamam akıntı şeklinde geliyo dün kalp atışlarını duyduk bizde kan uyuşmazlığı var onun için igne oldum bugün böyle leke şeklinde ama pembemsi bişeydi akıntı gibi geliyo
busranur_ozpolat1 Merhaba Arkadaşlar Tüp bebek benım bebegım 5.gun embriyosu taze transfer son adetim 31 Ekim transfer tarıhım 20 Kasım suan bebegım 8 haftalık kalp atışlarını felan duydum dun 7+6 ken doktora gittim kese küçük dedi zamana bırakacağız %50 yasar %50 yasamaz dedi kese olması gerektiğinden biraz küçük dedı düşük olabilir dedi aynı durumu yaşayıp olumlu sonuç alan var mı