Blueberry0 korku yok❌heyecan ve sevinç olmalı❤️ben üç ayrı özelde doğum yaptım her biri farklı bölgelerde hepsindede yapıldı ve çevremde farklı illerde dahil herkese yapıldı o durum çok ilkel kaldı yani çok sanmıyorum belki acil durum ani doğum vs durumlarında olabilir velevki olsada doğum ekibi bu konuda çok rahatlar sıkıntı edilecek bir durum asla değil benim ağrı eşiğim yüksek kendi sancımı pek hissetmiyorum o yüzden suni sancı kötüdür diyemem sonuçta doğum sürecimi hızlandırıyor ki dayanılmayacak gibi değil bana göre ilk oğlumda küçük bir dikiş oldu ondada bebek çıkar çıkmaz iğne yaptılar hemen bitti hiç birşey hissetmedim diğer üç doğumum kesisiz oldu çok şükür ama bu 5.doğum olacak dr um özellikle kesip küçük bir operasyon yapacağım toparlamak adına dedi korkulacak bir şey yok tabii ki meşakkatli ama bebeğini kucağına aldığın anda herşey toz pembe geliyor insana sanki öncesini yaşamamışsın gibi sanki bebekle yeniden göz açmışsın gibi 🫶🏻nefes egzersizi yapmaya gayret et bol bol sancıyı ne kadar kontrollü karşılarsan o kadar rahat atlatırsın bol squatta yapmaya gayret et inş Rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin hepimize