Serendipity16 19.haftaya girdim birkaç saattir göğüsümün altında ağrı var kaburgam batıyor sanki bebek baskı mı yapıyor ondan mı oluyor anlamadım bu durumu yaşayan var mı ?
Elifcan111 Serendipity16 yok bende 19s haftalık hamileyim ara ara oluyo. Orda sanki bi şişlik var gibi
Serendipity16 Elifcan111 benim şişlik değil de ağrı oluyor bebek mi baskı yapıyor başka şey mi anlamadım