Ebru_calskan bende belirti hiç yoktu inan. Hiç yani. Adet olmayınca 5.gün kan vermiştim sonuç negatifti. Birkaç gün bekledim hâla adet olmayınca kan verdim sonuç pozitif çıkmıştı. Geç döllenme olmuş. Şuan oğlum doğdu, 3 aylık:) Darısı başına inşAllah