Kurbagaannesi
Merhabalar, 12 haftalık hamileyim. Aylık rutin kan tahlilimi yaptırdım bugün ve epitel doku 0-5 arasında olması gerekirken 18 çıktı. Cuma günü doktor randevum var ama merak ettim bir sorun teşkil ediyor mu acaba? İdrar yolu enfeksiyonu olabilir diye yazıyordu araştırdığımda ama ben de akıntı ağrı ya da yanma gibi bir durum söz konusu değil. Şimdiden teşekkür ederim ❤️