Ilk başlarda kokusundan dolayı yutarken ogurerek yutuyodum yıllar önce balıktan tiksinmiş girişi olaraktan😶😶 sonra nutella alıyorum ağzıma bi kaşık üzerine hapı ağzıma koyup içiyorum yine zorlansam da kokusu tadı gelmiyor en azından ama bir süre sonra vücut kabul etmemeye başlıyor ilacı şu an yine yutamaz hale geldim