Yagmur75 Kızlar 38+0 girdim yürürken kasıklarım çok ağrıyor sanki idrarım var gibi hissediyorum sizce neden olabilir 👼🏻🥹🤰🏻🩷
Nesfur41 Yagmur75 Çok normal artık bu ağrılar doğum yaklaşıyor bebiş baskı yaptığı için sürekli idrar isteği oluyor
Edaa01 Yagmur75 ohoo ben 38+3 Doğum yapmıştım cnm😁 cok normal sende hazırlıklı olmalısın artık herşeye