Mhtpclk Merhabalar benim şuanda 6 haftalık merak ettim hangi folik asiti kullanıyorsunuz ve günlük kaç doz Benim doktorum günde 1 yazmış ama sanki önceki çocuğumda 2 adet içiyordum gibi hatırlıyorum. Birde balık yağı doktorum vermedi ama ben zeka gelişimine faydalı olur diye aldım içiyorum prk fazla balık yiyen biri değilim kullanan varmı ve kaç doz
tgbmerve Mhtpclk karma vit kullanıyorum içinde Omega 3 de var, Dr da onermisti zaten içerisindeki folik asit yeterli. Regenesis Max, imom Omega , elenetal2 , orzax mummy , araştırın ben hala kulaniyorum 14 un icindeyim
Zeybal34 Mhtpclk regenesis max çok iyi hep onu kullanıyorum. Q plus ta güzel. Yedekte duruyor regenesis biterse onu kullanırım diye. Doktorum 2 sini önermişti bana yani.
kimoldugunubilirsinsen Mhtpclk balık yağını içmeyin doktorunuz önermedrn şuan bebeğinize bir faydası yok 12. Haftadan sonra içeceksiniz onu. O zamandan sonra bebeğe etki etmeye başlıyor. Doktorunuz boşuna mı okuyo acaba vermediyse bir bildiği vardır değil mi? Folik asit te 400 mcg içilir bir tane içince yeterli gelecek dozda olanı vermiştir. Folidoce kullandım ilk 3 ay ilk 3 aydan sonra regenesis max kullandım
kimoldugunubilirsinsen Mhtpclk şekerinizin olma ihtimalini ve farkedilmemesini göze alıyorsunuz yani. Bu demek oluyor ki bebeğim erken doğabilir, iri doğabilir, kan şekeri düşük doğarsa küveze yatabilir, anne karnında kalbi durabilir vb. Riskler çokta umurumda değil o yüzden yaptırmaya gerek yok diye düşünüyorsunuz sanırım.