iremm00 2 haftadır apseli bembeyaz. Belki 2 haftayı da geçti. Yaninda et de enfekte olmuş isiriyorum yanlislikla sürekli. Antibiyotik verdi doktor 1 haftalık ama geçmedi. Sabahları boğazima da vuruyor ağrısı ama antibiyotik benim bağırsak sistemimi cok olumsuz etkiliyor çaresizce geçmesini bekliyorum. Ağrıyı geçtim acısı da var