cgmnmelike Bende dün 2. Dozumu vurdurdum canım ilk dozu vurdurduğumda bendede aynısı olmuştu bebeğin hareketlerini çok hissetmemiştim ertesi gün normale girmişti bendede halsizlik yapmıştı sağlık ocağındaki hemşirem ben halsiz olduğumda bebeğede yansıdığını o yüzden öyle olduğunu söylemişti kendini kasma bence eğer yarında aynı devam ederse bi kontrole gidersin için rahatlar canım