Eşim grip, ben zaten bir hafta önce yeni atlattım. Tekrar gribe yakalanmam değil mi? Maske takıyorum evin içinde ama sürekli de takamıyorum. Bu sefer ben nefes alamıyorum. Malesef havalarda soğuk. Uyuduğum oda da bir türlü ısınmıyor. Nasıl yapıcam bilmiyorum.