Odalu 8+2 de doktor kontrolüm vardı kese etrafında kanama var denildi. Progestan başladım. Her şeyi çok iyi kalp atışı falan dedi ama yine de tedirginim. Aktif olan bir kanamam yok. Biraz ümidim kestim açıkçası
yeniannna34 Odalu bendede 8 . Haftada vardı gectı 1 hafta içinde bugün 11 haftayız yine kanama alanı gelişmiş ama dışarıya gelen bişey yok. Bol bol istirahat edip dinlenmene bak ☺️
Odalu HMBD valla ev işi falan yapmıyorum ama ağır olarak illa ki hafif isler yapmak zorunda kalıyorum 3 yaşında kızım var
Odalu yeniannna34 elimden geldiğince dinlenmeye çalışıyorum ama biraz zor oluyor ya yani çocuk vs var inşallah geçer benimde 😊
Badgirl_ Bende gebeligim basından beri vardi kese etrafı kanama dışarı gelen bisey çok şükür 15+1 günlüğüz bende sizin gibi korktum düşer diye bekledim ama çok şükür biraz ilerledik yarn kontrolümüz bakalm en son 11 haftada gitmiştim hala vardi kanama alani
Odalu yeniannna34 Badgirl_ dışarı gelen bir şey olmadigi için biraz dahakine açıkçası.. hayırlısıyla kucağımıza alalim inşallah..