Ummu__Meryem Kizlar iyi gunler dra gidiyorum e bis seyin yok hamile kala bilirsin diyor ama 10ay gecti hala hamile kalmiyorum bu ay ovtesti kullaniyorum catlama iynesi alip yapsam nasil olur?siz nasil kullandiniz?acaba bilsigisi olan yardimci olur mu
-Yasar-123 Ummu__Meryem doktor kontrolünde iğneyi alıp yapmak çok daha mantıklı. Sonuçta yumurtaların takibi yapilacak belli bı boyuta gelip gelmediğine bakılacak o yüzden doktorla işbirliği yapmak daha sağlıklı
Aysegul58 Ummu__Meryem bende çatlatma iğnesi ile hamileyim suanda. Adetle birlikte ve sonra ilac kullandim yumurta gelistirici 2 3gunde bir kontrole gidip baktirdm yumurta belli bi büyüklüğe gelince catlatma ignesi yazdi su saatte vurdur su saatler arasinda iliski dedi. Sonra igneyi vurdurdm ertesi gun kontrole gittim yumurta catlamis dedi. 17 18 gun sonra da test yaptim oyle iste
Smy38 Ben kendim takip etmedjm doktor takipli oldum yumurta büyüdüğünde söyledi iğneyi ve ilişkiyi.sonrasi şükür hamile kaldım toplam bir ay sürdü
Smy38 Ummu__Meryem bana öncesinde klomen verdi iki hafta kullandım ve kontorle gittim zaten kendi söylüyor kullan su zmaan gel diye.yumurta büyümüş dedi en son gittim ve bı tane oluşmuş iğneyi yarın sabah vur akşamında ilişki ve bı gun arayla ilişki dedi yanlış hatırlamıyorsam..ben de denileni yaptım şükür oldu 14. Gün sonunda ağrılar belirtiler vardı
Umutluol Aysegul58 merhabalar öncelikle hayırlı olsun. Ben de bu ay olmazsa eğer diğer ay doktorum çatlatma iğnesi yapalım dedi, yanlış anlamadıysam iğne bir kaç defa mı yapılıyor ?
Aysegul58 Ummu__Meryem ilk kontrolumde folik asit basladik. ( FOLBİOL) reglin 3. Gunu klomen ve femara basladim 5 gun ictim sonra kontrole gittim yumurtam büyümüştü. İğne oldum. Sonra dupaston diye bi ilaca basladim coraspin kullandim. Suan aktif olarak hala coraspin folik asit ve progestan kullaniyorum. ( Bu ilaclari dok. kontrolunde kullanman lazim)
Smy38 Babyy_ bana Pkoslusun dedi doktor yani yumurta var ama duzenli catlamiuor dedi zaten bir ay takipli gittim hemen oldu iğne ile
Babyy_ Benimde 1 senedir çocuğum olmuyor ovulasyon testiyle takip ediyorum çatlama oluyo o yüzden sordum bende çatlatma iğnesi yaptırsam işe yarar mı acaba
Dnrrclkk Ummu__Meryem bende catlatma ignesi ile hamile kaldim . Doktorum once proxy femin diye bi ilac verdi yumurtaliklarimin buyumesi icin ardindan catlatma ignesi vurdu suan 29+0 ikiz gebeyim insallah sizde mutlu haber alirsinis . Benm bir sene cocugum olmadi