Merhaba kızlar. 35 haftalık hamileyim. Son 1 haftadır Bacağımla kaşığımın birleşim yerinde Ağrı oluyor. Sanki böyle kemik batıyormuş gibi, yürüyemiyorum bile. Doktor randevuma da daha var, neden böyle bi ağrı var acaba normal mi ? Daha önceden yaşayan var mı?