Kızlar 30+3 üm
Geçen ay bebeğin suyunun fazla olduğunu öğrendik seker yüklemesi yapıldı sınırda çıktı. 1 aydır sıkı diyetteydim bugün tekrar kontrole gittim şeker , bebeğin kilosu vs. Herşey normal yolunda ama suyu hala fazla
O kadar üzgünüm ki hastaneden geldiğimden beri
Suyu fazla olan var mı ya dengelemek için ne yapacağım hayır doktorum da bişey demediki nolur yardımcı olabilecek birisi var mı