KuzeyinAnnesi10 EdaayaZ2 ilk 3 aydan sonra çekiliyor canım annem de çektirmiş hamileyken bende gidecektim çekiliyor dedi doktor. Ama doktorundan kağıt alman lazım ilk önce.
Haticengin17 Orta trimeserde dogum doktoru izniyle cektirebiliyorsun ben 20 lik cektirmek zorunda kaldim masallab bir sorunda olmadi