irrm05 O gün geldi çattı Yarın sabah doğumum var kızlar dua edin güzel geçsin nolur çok korkum var sezeryan olacağım inşallah sağ salim kucağıma alırım bebeğimi burda her gün doğum hikayelerini okurken banada yazmak nasip olacak inşallah 🥹❤️
Pinaargunes irrm05 yaa rabbim saglicakla kucagina almayi nasip etsin inşallah hersey çok güzel geçer. Ben daha 10+4 haftaligim şimdiden korkuyorum ama güzel haberlerinizle tekrardan bekliyorum sizii😍🙏
irrm05 Pinaargunes yaa çok teşekküt ederim canım inşallah sende sağ salim kucağına alırsın zamanı geldiğinde😍❤️
Balarisiii irrm05 sağlıkla gelsin bebiş inşallah darısı bana benim de 1 haftam var zaman geçmiyor nerdeyse
irrm05 Balarisiii çok teşekkür ederimm geçer banada geçmiyor gibi geliyordu biranda vakit geldi sağ salim kucağınıza alırsınız inşallah❤️🥹🫶
Kubra2707 irrm05 ayy sağlıcakla kucağınıza alın insallah bizide bilgilendirin nasil geçtiğini kac haftaliksiniz 😊
irrm05 Kubra2707 yaaa çok teşekkür ederim inşallah bilgilendirirm tabiki tam 39 haftalık olucam yarın 🥰❤️🥹
Happy20 irrm05 hiçbir şey olmaz korkma 2 ay oldu ben sezeryan yapalı öyle anlatılan gibi değil gönlünü ferah tut tadını çıkartmaya bak 🌸💜