mavideniz6 Sevgitekin Ben ee öyleyim yalancı sancı bile yok gelmeyecek gibi hissediyorum , sonum suni sancı olacak sanki…
mavideniz6 Rayiha17 mide yanması geçmesini dört gözle beklediğim tek sorunum olabilir mahvediyor insanı yaahu
mavideniz6 Esradenizz1 ay ben de öyle düşünüyorum 38 olsa hayırlısıyla diye , öbür türlü beklemekten yorulur insan