Demek ki herkes benzer süreçlerden geçiyor, ben de 9+6 haftalık hamileyim, ilk hamileliğim çok bulantı ve kusmalıydı bunda bulantı ve baygınlık hissi oluyor, şişkinlik oluyor, vajinada mantar şeklinde bir kaşıntım var şu günlerde akıntılardan, kızım 12 aylık ve kızımın doğum gününden 1 gün önce öğrendim hamile olduğumu, sindirmek de çok zor yaşamak da düşünmek de. Annelik bir kaygı bozukluğu, kızımı 22. haftada sütten kesmemi söyledi doktorum, mama kabul etmiyor asla. Ça re siz lik.