Kızlar merhaba, doğum izni öncesi şuan raporluyum. Doğum izinden önce 3 gün çalışmam gerekiyor raporum bitince ama ben doktoruma konuşsam da 3 gün önceden 32.hafta gibi gösterebilir mi diye düşündüm. Bunu yaptıran var mı? Ve bir tanıdığım eger böyle Doğum iznine çıkarsam yani raporum bittiği gibi Doğum iznim başlarsa Doğum parasını zor alacağımı söyledi ama bu doğru mu ? Bilgisi olan varsa yazabilir mi