Dilarayy 2_erkekannesi_ evet evet gördüm yazınızı ordan da yazdım size zaten maşallah çokta güzel doğurmuşsunuz🤣🤣🤣
2_erkekannesi_ minibebisim hayır nisanim 7 bucuk gibi geldi 11 de sıklaştı 1 de dogurdum hastaneye gelmemle dogurmam bir olduuu 😀
2prenses_masal-oyku 2_erkekannesi_ bazılarında farklı olabiliyo canım bende hiç olmadı mesela nişan gelmesi falan suyla gelmiştir yada geldiysede ama sürekli sızıntı olmuştu bende yani hiç görmedim peçete falan kullanmama rağmen
Umaymomy Maşallah ya hayırlı olsun Rabbim size bağışlasın biz bekleyenlere de su gibi doğumlar nasip etsin inşallah 🙏