Fatmagll Selam anneler sağ kasıkta tek taraflı sancı oluyor bir kaç sn sürüyor tekrar geliyor 4 5 dk arayla oluyor
Yenianne7 Fatmagll Enfeksiyon olabilir, kabızlıktan olabilir, yorulduysanız da olur ayaklarınızı yüksek bir yere koyup uzanın dinlenin geçnezse mutlaka doktora görünün
Gul-A Fatmagll temizlik yapmışsın bunun üzerine biraz dinlen ayakta fazla kalmamaya calıs bol bol su iç .
Fatmagll umrumdadegil bildiğim kadarıyla yoktu 2 gündür temizlik yapıyordum ondan olabilir mi diye düşünüyorum
umrumdadegil Fatmagll ondan da olabilir. İstersen bi de yarın sağlık ocağında kan idrar testi baktır enfeksiyon var mı yok mu diye