ASE6154 Pamuk lütfen nankörlük yapmayalım o 2 lirayı 5 ay kenarı koysak 1 ekmek alırız 😄 tabi o zamana kadar ekmeğe zam gelmezse
Minigiim-vebenn52 orkide123p3t inşallah kiralar böyle kalır da insanlar bi nefes alırlar şimdi 7000 olan kiraları da 15.000 yapmasınlar
Sidelya_ Minisanne12 sanki ne farkı olacak ki aynı on katı yapacaklar herşeyi gene yetmeyecek çok saçma ya zam getireceklerine şu fiyatları duzeltseler keşke bıktık artık 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Aybarssena Doğum ücretinede zam gelecek muhtemelen. Artık eski zamanlardaki gibi evde doğururuz napalım bir kova sıcak su bir havlu ile 😂
tugcesakzci Pamuk elinizde akıllı telefon var lüks içinde yaşıyorsunuz!! Yumurta domates yiyorsunuz bunlar hep lüks. Ayıp ayıp çok yazık.